wilma vill ha en massa saker som är dyrt :(

hejhej!
nu är de dags igen efter en bloggpaus :)
idag vill jag bara skriva av mig lite, skriva mina tankar om allt möjligt & massa annat.
jag vill ha en massa saker som ni ser på rubriken , fast de är så dyrt så har inte råd med allt :(
& kanske i veckan ska jag slinga möra slingor & klippa upp håret , tror ni de kommer blir snyggt eller vad tror ni ?
men iaf så kommer de en bild på resultatet !
och kanske ska köpa thereses JW jacka , den är ljusblå & den är mycket fin , har alltid velat haft en sådan jacka och nu har jag chansen  .. men väntar lite ;)
skola i morgon , längtar till höstlovet redan.  inte ett dugg intresserad av att gå upp klockan 7 i mon , usch !
och jag vill ha en nya mobil, en med touch , knappmobil orkar jag inte med längre .. har haft de i varje mobil jag haft ;$ så nej tack !  mååååååååååååååååste byta design, denna pallar jag inte med längre xD
& nu ska jag sova så uppdaterar mer imon.
/wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0