Ponnybus

Hej! :D
Idag har jag ridit på åkern med Delfisnutt!
Gick hur bra somhelst, men sen efter ett tag när Wilma hade gått in, så busade hon och svängde hemåt, upp på grusvägen. Men jag stretade* ju emot och svängde tillbaka henne. Men nejdå, hon skulle hem! Försökte stegra och hålla på! Jäkla busponi! Men sen hoppade jag av och ledde ut henne på åkern och satt upp där igen. Då kunde jag börja rida igen x) Hon har visat en helt ny sida nu efter att hon har stått ett tag. Hon är otroligt pigg & glad!
Det är hur bra somhelst! Kan inte bli bättre. Hon har gått ifrån total latmask till total busponny xD
Haha!
Ska titta på ''Fångarna På Fortet'' idag igen såklart, men innan dess ska ni få 2 bilder från helgen när Wilma & Emelie sov över här ;)
Steg för steg, när Emelie sminkade Wilma :)
Steg för steg, när Emelie sminkade mig oseriöst xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0