ROLIGDAG

tjena !
idag så tycker jag att jag ska ta tag i bloggen igen ,
men idag så va jag med therese .. 0ch vi hade kul  :D
så först så va vi hemma hhoos mig och efter de så stack vi hem till
henne och gav hästarna mat & gick ut med Gibson :)
sen så cykla vi genom skogen & ut vid spritan och hem till hennes mormor & morfar .
och där badade vi & sola hur länge som helst och där blev vi sörvade med glass & fanta !
sen hämtade pia oss & då körde vi till max och kääkade *
efter de körde vi hem till henne och va i kojan , hahaha :P
och sen tog vi lite foto på åkern och visa på grusvägen ;)
och sen skulle vi rida och då fick vi vattna hagen så de inte skulle ryka så mycket .
fast de gjorde de ändån :(
men sen när vi skulle vi skritta av så red vi ut en liten bit , mys !
och när vi kom tillbaka så släppte vi in hästarna i hagen och sen släppte vi inte hjalle till tjejooorna .
sen sa therese : stängde du eltråden på framsidan ?  <3
jag : näää ! :s
sen sprang vi fram på framsidan som några dårar, therese tog grimskaft och jag kollade var hästarna blev av 
och hjalle hade värsta damp och galopperade och hade sig. men till sist så fick vi tag i dem.dem stod ju bara och
tuggade lite gräs. så vi fick in dem i hagen sen , som tur var 
haha , de va allt lite kul , ja mycket kul .. hahah !
jaja , de va allt !
pussen
och bilder från idag finns på therese inlägg ,så titta där.

Kommentarer
Postat av: ANNAARVIDSSON!

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=3021



Rösta gärna på mig i den här tävligen :)

2010-06-30 @ 14:32:28
URL: http://annaarviid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0