musik (h'

hejsan allihopa!
sitter här som vanligt igen och lyssnar på mycket najs musik.
innan idag så när wilma kom igen ,efter att hon hade varit på
burger king , så gick vi ut i stallet typ direkt. där satte vi igång
och mockade , men mamma fick tömma det på gödselhögen till
oss. för det har blivit som mount everest typ :P men ska förmodligen
tömma det i helgen :) skönt det ska bli isf ! . ja, sen så när vi hade
mockat så satt både wilma och jag upp på hjalle barbacka, och mamma
ledde han med grimma o grimskaft :D det var skitkul. men läskigt emellanåt :)
'' DEEELFIIII '' , hahahahahahah :p
, sen så när vi hade fixat  allt i stallet så tog vi på alla hästapollarna grimma o
grimskaft och gick in i skogen så att dem skulle kunna äta lite gräs.
vi måste ju vänja deras magar vid gräs nu när dem ska på bete snart ! :)
ja, sen när vi hade stått där och snackat medans dem åt i ca 20 minuter,
så släppte vi in dem i hagen igen :) sen efter ett tag så släppte vi in dem
och gav dem hö :)  och när vi gick in , så gick vi inom ninisarna och gav
dem mat och vatten. dom är så söta så att man bara vill knipa dem !! :o
hahah .
sen gick jag o willepille in och bytte om igen :) sen så var vi där ute och hade
kul medans vi väntade på att hennes pappa skulle komma och hämta henne :)
det var mkt kul ! <3
sen så när wilma hade blivit hämtad :( så gick jag in och datt mig här (som vanligt)
& så ville jag också berätta att Wilma & Adin har blivit tillsammans idag ! :D
så jag tkr att alla som läser detta ska säga grattis ! :)
och när jag ändå håller på att babbla så kan jag även säga att jag också är kär i en person....
p&k

Kommentarer
Postat av: emelie

grattis till Wilma ;)<3

VEM ÄR DU KÄR I ? :O:O:O:O:O:O:O:O:O<3333333333

2010-06-16 @ 00:14:20
URL: http://emeliieedahl.blogg.se/
Postat av: Cecilia<3

Grattis till Wilma och Adin ;) <3



hehe, vem är du kär i? (a) du måste nt säga om du inte vill :P Själv är jag också kär (a)

2010-06-16 @ 09:06:17
URL: http://zezzazfilmblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0