vad tycker ni?

hej på dej !
har kommit hem från wilma nu ;)
vi har varit på betet, och vega hängde med :D
så delfi fick äta lite utan munkorg, 40 min sådär.
Men det var något skumt med hjalle. Han kom
fram och vill bli kelad och sånt hela tiden. Och det
är inte alls likt han. För när man kommer dit så brukar
han inte bry sig om oss utan fortsätter att äta.
Och han ställde sig för att kissa 3 ggr men det kom inte alls
mycket. Mamma ska söka på internet om det. Och vi ska
nog ringa till veterinären om det fortsätter. Men vi får se
imorgon hur han är då. Det kan ju vara att han bara var trött. Eller så ville han följa med hem igen. Ja, men uppdaterar antingen här eller på bdb imorgon om hur han mår :)
hoppas det blir bättre!
men annars så fyller ju bästa wilma år imorgon :D
så jag ska gratta henne, sen ska jag nog möblera om på mitt rum snabbt.
och sen kanske jag går ut i stallet och hjälper mamma med att måla.

Och här kommer en fråga till er som läser :
Tycker ni att vi ska ha kvar denhär bloggdesignen ett tag till eller ska vi byta?
(svara ärligt) !

Och här kommer en bild på ett par ridskor jag vill ha :

pris : 218 ;-
Hos Börjes.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0