the proposal!

hej!
tänkte berätta lite om den underbara dagen :
det började med att jag vaknade vid halv elva, sen gick jag ner och åt frukost och sånt somvanligt :)
sen ringde wilma precis när jag skulle ringa henne x)
ja, så typ 10 minuter efter så möttes jag och wilma vid tågstationen, sen cyklade vi ti tjollen och köpte lite godis :D
sen började det pissregna så vi fick cykla in på ica, där vid kundvagnarna, och sätta oss och käka :p
sen när det började avta så cyklade vi hem till wilma :)
där så hittade vi på en massa skojj, tillexempel som att spela in roliga videosar m.m :D
sen vid kvart i 6 så cyklade vi hem till mig :)
där då spelade vi också in roliga videosar, någon kanske laddas upp här imorgon, vem vet? ;)
sen cyklade vi upp på coop och handlade gooooodis :D
sen cyklade vi hem ti mig igen och tittade på ''The Proposal'' på datorn :)
jag har sett den innan, men inte wilma. men det var längesen jag såg den så jag kom knappt ihåg någonting :p
så vi hade det jättemyysigt :thumbup:
men nu så har bästavän åkt hem :(
men vi ska såklart va imorron igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0