TACK TACK SÅ HIMLA MYCKET FÖR ERA FRÅGOR !

HEJ - SAN
här sitter vi & slappar (:
& jag (wilma) ska snart hem och sova mitt i all röra ute i köket eller ja mitt i allt eftersom
vi har öppen planlösning :D
men aja ..
annars idag har jag varit med mormor & handlat kläder och sånt roligt och sedan träffa jag therese  :)
blev lite rörigt här med texten men nu är de therese som skriver om sin dag *
& jag har varit i vallåkra och ätit lunch, somsagt :p
sen cyklade jag och mamma ner till mormor o morfar och tog ett dopp :)
sen cyklade jag och mötte wille vid ica ;)
sen stack vi hem till henne ;)
de va nog allt för idag ^^
och alla som har skrivit frågor tackar vi , jättesnällt av er ..
men ni andra kom igen  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0