Kvällsinlägg :)

hej!
har inget speciellt för mig nu så jag skriver lite .. (;
vi åt hos mormor o morfar ikväll. sen när vi körde
hem körde vi ut om hästarna och tittade så att dem
hade det bra :) och delfi fick äta lite också ^^
sen tog vi tempen på hjalle för att se så att han inte
hade feber, och det hade han inte, han hade 37.5 eller
något sånt har jag för mig ! :) så det var precis lagom :D
sen sprayade vi dem med flugspray, så nu är flaskan tom ..
det går åt väldigt mycket till 3 hästar :/
men det är bara till att köpa en ny ;)
ja, sen när vi kom hem så satt jag mig här och bara tog det lungt.
vet inte varför men jag har varit allmänt trött och seg idag..
kan ju vara för att mamma väckte mig kvart i åtta imorse.
annars brukar jag vakna vid 11. lite skillnad !?
och imorron kommer delfis förra ägare och hälsar på, på betet :)
det var allt jag hade planerat för imorgon + att jag ska göra lite
veckopengs-jobb. men det är inte alls mycket. :)
Saknar min wilma :(<3
ja, det var nog allt. kände bara för att skriva av mig ! :)
Godnatt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0