jonstorps marknad :)

HEJ!
nu är jag äntligen hemma.
''borta bra, men hemma bäst'' (y)
förlåt wilma att jag inte ringde eller loggade in på msn, <3
anledningen var att jag,mamma & mormor var på jonstorps marknad :)
bilder på vad jag köpte kommer nedan ;)
sen körde mamma och jag upp till hagen där hästarna ska vara på bete och högg gräs,
som dom ska få hemma så att dem vänjer sina magar ;)
sen blev jag avsläppt hos mormor o morfar. och där badade jag (förstås) och sen väntade
jag bara på att mamma skulle komma och hämta mig ;)
och snart så ska vi äta, och efter det så ska jag träffa wille :D:D:D<3<3<3
betet :D
solbrillor jag köpte på marknaden :)
linne med en smAJlis på :) ursäkta att jag ser helt efterblivet ut, men ja :p
pratar med wilma i telen dock :D
och en häst till foppatoffeln :D
p&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0