jobbig dag.

hej!
sitter här hemma hos mormor o morfar.
mina 2 kusiner är här, emma & niklas. och dem är rättså jobbiga kan man ju säga.
man kommer bli döv snart asså! jobbigare ungar får man fan leta efter... !
aaja, wilma har också varit här :D
men hon cyklade hem precis, för jag, mamma och hon var på olles och handlade knudor.
sen cyklade hon hem ;)
för hon skulle iväg sen och rida Hamilo, amanda håkanssons ponny :)
på ta om att rida, så är jag så j'vla sugen på att rida ordentligt, och då menar jag inte bara att rida ut.
jag vill till en ridbana och rida delfi. vet inte varför jag är så sugen . men ja.
nu när jag har köpt nytt träns och så.
men jag får väl vänta tills dem har kommit hem från betet ;/
men nu orkar jag inte skriva mer,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0