betessläpp! :D

hejsan!
för er som vill veta så var det jättekul på bakken ! :D
jag & wilma åkte typ allt & lite till, tyyp xD
den som var roligast : enterprise :)
den som var läskigast : turnado :P
ja, idag så har vi släppt hästapollarna på bete :D
hade tyvärr ingen kamera men bilder kommer därifrån, jag lovar! :)
och innan idag så var mamma, wilma och jag på betet för att vi skulle
spärra av en liten del i hagen så att delfi kunde äta lite utan munkorg.
hon har fång för er som inte visste det ;)
och under tiden så spelade jag och wilma in några *hkmm* videosar,
och wilma har gjort en film av det, och hon ska ladda upp det här :)
sen så sprayade vi in flugspray på dem så att flugorna inte ska irritera dem :)
men delfi och dessie tyckte det var läskigt, men inte hjalle x)
ja, och imorgon bitti så ska mamma, jag och wilma rida ut en sväng vid betet :)
jag ska rida ut barbacka för andra gången :D
ja, det var allt.
+ att jag älskar min bästavän wilma mest i hela världen ! <3<3<3<3<3..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0