är dålig på rubriker ..

tjenixen
idag har jag och wilma varit här hos mormor o morfar och badat hela dagen lång.
och sista gången vi badade så var vi i poolen i mer än en timme. men det är för det är
så gryyymt skönt. 25-26 grader var det idag :D gött !
ja, sen så skullle wilma till sin mormor för hon fyller år. GRATTIS :D
men vi ska träffas sen igen, och då blir det nog ett till dopp, om inte fler.
just nu sitter jag vid mormor o morfars dator , och vi ska alldelles strax grilla god mat ;)
och sen ikv så ska vi ut och titta till hästarna på betet och så ska delfi få äta lite utan munkorg
också :)
och nu tänkte jag lägga ut lite bilder på ridbyxor som jag vill ha i mina drömmar xD
JW RIDBYXOR
KYRA.K RIDBYXOR
MOUNTAIN HORSE RIDBYXOR
vet inte märket
HÖÖKS RIDBYXOR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0