STUBB PÅ ÅKERN !

hejsvej !
nu har jag & therese ätit  , och innan idag så red vi ut med våra ponnisar :)
och pia & hjalle va också med :D
men vi red på stubbåker så jag skulle försöka galoppera men hon tog bara upp huvudet och
trava som en travhäst :p
men kanske blir nytt försök imon för jag & therese ska rida ut , in the morning  :D
så ska försöööööka komma upp 9.00 , och jag kom inte upp vid 9.00 idag , för er som
läste om gårdagen :')
men skitsamma , jag ska upp 9.00 imorgon (y)
men nu sitter jag & therese bara här & chillar så ni får ha de bra , vet inte om de blir fler inlägg idag ..
men jag tror de för senare ska jag & therese mysa med hästarna och då tar vi kameran med ut
så då kommer här bilder , och nuuu får ni bilder från innan vi red ut !
puss!
titta på therese , för hon är sötast & jag ser ut som en död råtta !
nej , råttor är söta , både levande & döda  . så ja , går inte att beskriva :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0