Ridning

Heej! ^^
Idag väckte mamma mig runt halv nio :) Då gick vi ut i stallet och gav hästarna frukosthö :) Sen kom Wilma runt halv elva tror jag x)
Då gick vi in och bytte om till ridkläder, sen gick vi ut i stallet och började borsta ponnisarna :D Därefter sadlade vi dem och tränsade och så ;) Sen skrittade vi ut på åkern och red lite där :D Är det bara jag som älskar att galoppera på öppna fält? :D Det är underbart! Jag & bästavän galopperade tillsammans, det är en ännu härligare känsla ! :D:D:D<3 Mamma fotade, ni får se bilderna imorgon, kommer bara lägga upp en på mig och Wilma här nu ;) Ja, sen när vi var nöjda skrittade vi hem igen, det är inte alls långt, typ 50 m ;D Vi fick svampa av dem, för dem blev lite svettiga ^^ Sen släppte vi ut dem i hagen och gav dem varsin hötuss :) Och då så mockade vi i deras boxar :) Efter det så gick vi in och åt lunch, sen satt vi oss vid datorn ett tag. Och sen bestämde vi oss för att skritta en liten sväng. Och för er som undrar så var det några timmar imellan ridturerna ;)) Vi red i en liten skog vid Toftavallen, idrottsplatsen då :) Sen när vi kom hem så svalkade vi Delfis ben och hovar genom att spolade vi vatten på henne :)
Sen var Wilma tvungen till att cykla hem, för dem skulle iväg på kräftskiva .. /: <3
Men här får ni en bild från åkern, och i slutet en video från den lilla ridturen vid Tofta :)
Titta & Njut :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar den förra designen bättre ;)

2010-08-13 @ 23:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0