Nya Låneböcker

Hej!
Första skoldagen avklarad, började somvanligt tjugo över åtta på morgonen.  När det var 6:ornas tur att gå in så gick vi in i vårt nya klassrum, MED SKORNA PÅ, wow lixom.  Trodde man aldrig att vi skulle få, ''nej, det blir bara så skitigt'' har alla andra läraresagt typ :p Haha ..
Dem få ''lektionerna'' vi hade, var bara lite information och så. Min mentor blev Camilla Göransson, en ny lärare..
Och jag sitter brevid Evelina.. Efter en halvtimmes rast var det ''lektion'' igen, info igen ;) Vi fick reda på våra grupper i slöden m.m , jag kom med Wiiiiilma :D:D:D<3<3<3,
6a, tror jag den hette ... hahah 0.o Åt kvart i tolv. Kycklingburgare med potatismos. Usch på potatismosen, hård och kall. BLÄÄEEH! Men en två bra nyheter angående maten är att:
1. Vi har mattanter istället för att vi är matvakter.
2. Vi har enheten Gamma endast till matsal, bara eleverna på Kappa ;D
Och ja, sen slutade vi när vi hade ätit. Så nu väntar en ny skoldag imorgon. Okej, kan kanske inte skoldag precis.
Vi ska på någon tradig utflykt, år 6-9, till Rydebäck och så ska vi gå till Råå samtidigt som vi gör ''uppdrag''. Och så ska det säkert pissa ner hela dagen.
- Roligt?
- Inte ett dugg .. -.-'
Märkte just att jag skrev rätt mycket. Men det får ni tåla (a) Här kommer mera! :p
Hovslagaren kom vid halv två. Skodde om Delfi. Och nu har hon vanliga skor istället för ''fångskor'', skönt! :D
Så nu blir det bara lite skritt på åkern, och sen får jag börja trava så smått efter ett tag :) o.s.v .. Ja, sen cyklade jag och Wilma till Örs och tittade på ridlektioner. Sen började det pissa ner ute, så det blev ingen ridning idag :(:(
Blir imorgon, om det är fint väder d.v.s :p
Juste, jag & Wilma lånade vars 3 böcker på biblioteket också. Mobba inte oss (a)
Demhär lånade jag :
''långt ifrån kär''
- ingrid olsson
''KITTY - tjuven i balettskolan''
- carolyn keene
(bara för att) xD
''BLINDTRÄFF''
- chloë rayban
Någon som har läst dem? :D

Och för er som undrar, kommer den en gissningsbild imorgon om ni vill ha en :)
Nej, nu ska jag lägga mig i min säng och läsa någon utav böckerna, sen ska jag sova :)
Puss! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0