HÄMTAT SPÅN

hei sitter här & knarkar RASUMS SEEBACH låtar , dem är fan bäst !
jag tror att ganska många håller med mig , okej inte therese :(
haha , men aja .. har precis duschat för idag har vi ridit ut, de vanliga gänget :)
och vi har hämtat spån också !
sen tog vi spån och la in i boxarna så de fick ligga där tills hästarna kommer hem ,
men de blev aooos mysigt !
therese .. ska vi sova där ? (a)
& nu ska jag fixa mina naglar , dem är inte så fina .. blä (n)
så ni får ha de bra , så hörs vi ;)
men vem vet om de kommer en outfit på mina naglar senare ,btw
jaja, vi får se om jag orkar , puss!

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =) Frågestund på bloggen!

skön bild ;D



P.s ställ gärna en fråga i min frågestund på bloggen =D

2010-08-11 @ 09:19:14
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0