Dagen Har Varit Helt Underbar

Dagens lektioner i skolan:
Ma, Musik, No, Lunch, Läsning & till sist So. Slutade klockan 15:00.
Och vi åt i de nya Ikea, så jävla snyggt det har blivit ! :D
Fett med najs xD
Efter skolan stack jag hem, sen kom Wilma! Då gick vi ut i stallet, så mockade hon när jag gjorde v Delfiplutt <3
Sen skrittade jag barbacka på åkern. Mysigt!
Sen när vi kom tbx släptte Wilma in Dessie och gjorde v henne. Så mockade jag till Delfi!
Sen hängde jag med Wilma & Dessie en liten sväng när dem skrittade av med cykel :)
När vi kom hem sen fixade vi det sista i stallet, sen bestämde vi oss för att cykla en runda.
Det blev i Väla Skog. Mysigt!
När vi kom hem, minst en halvtimme efter, så gick vi in och åt, sen gick vi en runda på åkern med ponnisarna i den härliga solnedgången! Och vi har bestämt att vi både ska cykla och gå med hästarna varje kväll, om vi har tid!
För det var riktigt härligt! :D
Sen blev klockan mycket så Wilma blev hämtad :(
Men det har varit en jätterolig, och härlig dag! :D
Här får ni en ful bild på mig :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0