Skopunkten & Sånt

Hej!
Har inte orkat skriva här på ett tag.
Men i fredags sov jag över hos Wilma :D
Och igår var det ju Ödåkradagen! :)
Köpte godis m.m ;)
Idag har jag, mamma, mormor & Jeppe varit på Skopunkten och köpt gympaskor till mig, både inne-och-utomhus ;) Och sen gick vi inom på hööks också och köpte en svart martingal till Delfi. För min andra har grönt på sig så jag kan bara ha svart eller grönt schabrak till det...  Men nu kan jag ha vilken färg jag vill ;D
Sen körde vi till Ikea. Dels för att jag ville se hur där såg ut och dels för att vi skulle köpa en ny klädsel till vår soffa, grå :) Köpte nagellack på Cubus, för vi var inne på väla för Jeppe skulle ha nya skor ;)
Men nu ska jag ut och rida :D
Hejsvej! <3
Martingalen :)
Martingalen :)
Diamanter :D
Mina nya innegympaskor :)
Mina utegympaskor :)
Och en dålig bild på mitt ena nagellack jag har testat :)
Det såg grått ut i affären men det är typ babyblått x)

Kommentarer
Postat av: elin ^^

BABY BLUE!!!<3 :D

2010-09-05 @ 21:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0