underbar dag, helt enkelt..

hej!
idag har det varit en underbar dag.
vaknade imorse vid 10-tiden. då gick jag ner och åt frukost & sen gjorde jag v mig.
cyklade sedan till willepille :)<3 där så hittade vi på lite grejer. sen stack vi hem till mig
och gav hästarna mat och gick ut med gb :)
sen cyklade vi i fullfräs till mormor o morfar :)
där badade och solade vi hur länge somhelst :D
det har varit riktigt bra väder idag :)
men imorron så sa dem att det kanske skulle bli lite regn -.-'
ja, sen så hämtade mamma mig och wilma där när hon slutade.
då körde vi upp på MAX och käkade ;)
körde sedan hem & då var vi i min och wilmas koja :)
sen tog vi lite foto (se därnere)
och sen så gjorde vi v hästarna och red lite i hagen :)
det gick superduper :)
en före-och-efter-bild finns därnere från borstningen ;)
och sen måste jag bara berätta en rolig men läskig sak :D:D:D:D  :
när jag och wilma skrittade av så red vi en bit ner på gatan vid oss.
så när vi kom tillbaka så sadlade vi av dem och så. sen släppte vi in hjalle i hagen med dem.
sen när jag och wilma höll på med en grej på baksidan så sa jag till wilma:
- ehh.., satte du för eltråden på framsidan ? :O
- NÄÄÄÄ :s:s
sen sprang vi fram på framsidan som några dårar, jag tog grimskaft och wilma kollade var hästarna blev av :p
och hjalle hade värsta damp och galopperade och hade sig. men till sist så fick vi tag i dem.
dem stod ju bara och tuggade lite gräs. så vi fick in dem i hagen sen , som tur var :)
sen efter så skrattade vi bara :P:D
det var faktiskt lite kul, eller inte lite = mycket :D
men nu orkar jag inte skriva här mer, nu ska ni få se bilder ist :)
|
|
v
älskar dej wilma <3
du är finast! <3
alltid du och jag, ! <3
HAHAHA! fail, ser ut som jag sitter på knä :p
man ser hennes trosor ;$ hoppas du nte blir sur :p
annars så ser det ut som hon inte har ngra fötter xD
<3
<3
jag älskar dej bvf, <33
p&k

Kommentarer
Postat av: nour

fina bilder :)

2010-06-30 @ 12:20:17
URL: http://nourrebeckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0