dålig uppdatering ;'/ google bild & kanske kommer midsommar bilder från stugan :D

men hej alla  , de va ett tag sedan .. har inte orkat .   tagit en paus från bloggen ,men nu ska jag köra igång igen !:D
jaja , idag så hängde jag & therese med pia till hennes jobb , hon jobbar dock på ett mycket fint dagis :)
men vi va där från typ 8 till 17 ungefär !   + att vi hade lunch och då körde vi hem & släppte ut Gibson och gav hä-
starna hö .
sen åkte vi till ica och hanlade och efter de så körade vi hem  .
jag & therese gjorde väl inte så mycket då mer än sitta och chilla på hennes ruum :P
så efter de va de mat och sen gick jag och therese ut i stallet och mocka på ca 10 min  :O
och efter de hämta pappsen mig och då va de sista gåången på ett tag jag träffa therese  ,
jag kommer sakna dig bäästavän  .. jag älskar dig , de vet du ! <3
så nu sitter jag & gråter  *  nej men , ja typ ! ;$
och vi ska åka till en stuga i karlskrona med paul 6 petra , och de andra som ingår i familjen !
mysigt ska de bli , & man får inte ha hund ,  jag vill smusla ner han men går inte :(
jaja , löser sig nog !
och alla : GLAD MIDSOMMAR !  ^
p&k
google bild & kanske kommer midsommar bilder från stugan :D

Kommentarer
Postat av: ..

Jobbar pia på gläntans dagis elr?xD

2010-06-24 @ 11:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0