barbacka

tjatja!
har kommit in från stallet nu.
mamma och jag gick ut där när jag hade ätit frukost ;)
då red vi en mysig runda barbacka båda två. och det var första gången jag red ut barbacka :D
det var inte alls läskigt, som jag trodde innan. men det kan ju också bero på att delfi är lugn som en filbunke :p
ja, sen när vi kom ghem så gick vi ut på grusvägen och högg ner gräs som var längs kanten ;)
sen fick dem det när vi kom tbx :)
dem blev jätteglada :D
sen så började jag och mamma mocka, inte roligt :(
menmen, sen när jag var färdig så gick jag ut i hagen och flätade hjalles man :D
det blev jättefint :)
men nu ska jag snart duscha , för vi sticker till ängelholm ikv: jörgen,pernilla,viktor,filip & ellinor ;)
GLAD MIDSOMMAR!! :D:D
MISS YOU WILMA !!!! <3<3
p&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0