natti natti !

hej!
rabblar upp dagen lite kortfattat :)
när jag vaknade gick jag ner och åt frukost.
sen ringde jag wilma.
sen mötte jag henne vid tjollen kl:11.00
då cyklade vi till mormor o morfar :)
där badade vi och solade hela tiden typ :) en video kommer från när vi badade :D
sen när vi hade varit där ganska länge cyklade vi hem till wilma <3
där satt vi oss vid datan ett tag, sen var det mat :)
grillade hamburgare med bröd & marshmallows till efterrätt, mums :)
sen cyklade vi till mormor o morfar och badade igen, och då var resten av min familj också där :)
sen spelade vi kort (skitgubbe) :D
sen så åkte vi hem, släppte av wilma hos henne på vägen :( <3<3
sen när mamma och jag kom hem, mockade vi till hästarna en snabbis, det tog max en kvart ;)
sen gick jag in och satt mig här :)
och när jag har skrivit här så ska jag nanna kudden :P
och imorgon ska jag till mormor o morfar, mamma och pappa ska på bröllop ;)
ja.., det var nog..allt.
p&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0