eha - eha , takint bade rising girl , hahah

hej-hej-hej
idag så vakna jag tidigt , stolt .. nej men i bland vaknar jag typ 11.30 :(
sover fan bort halva dagen :p
men så jag kom upp iaf runt 10-tiden ;)
så efter de så kom therese .. jag var dock inte klar , bara pyjamas !
men vi bara slappa och sånt (y)
sedan ville pia ha hjälp och sånt när hon skulle till hästarna så vi hängde med och
då fick jag duscha & ta på kläder och precis när jag va klar kom pia & hämta oss :D
men Delfi ska börja gå utan munkorg från morgon till kväll ca , de gillar hon :)
så de ska nog gå bra får vi hoppas (;
sen åkte vi hem till therese och åt tacos där och nu sitter vi vid datorn och myser och
vi har damp, extrem damp asså :o
hahahahahahahahahahaha :D:D:D:D:D
& de va allt och jag & therese ska upp på väla imorgon .. vem ser man där ? <3
love you honey.  ' bild från ikv.'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0