Till Kusinerna

tjenare!

idag har jag inte gjort så mycket.
bara varit ute, här hemma :)
och mamma och jag har tatt av Delfisnutt munkorgen, så tar vi på den sen innan vi sticker till kusinerna ;)
så jag kan inte va med wilma idag :(:(
för vi ska dit 17.30 ..
men ska säkert va med henne imorgon ! <3
& igår fick jag kläder från bästavän, för hon rensade sin gaderob :D
och nu tror ni säkert att dem kläderna är försmå för mig, men nopp!
där va faktiskt kläder som passade mig ;)
och sen så red vi en barbacka runda på pollarna :D
och idag har jag bara kläder som jag fick av henne på mig ^^
men ja, det var nog allt.
kanske skriver mer innan jag går och lägger mig ;)
och här får ni en bild på moi! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0