Stallet

Hej!
Utflykt med skolan idag somsagt, grymt tråkigt! ;o
Efter skolan cyklade jag hem och satt mig vid datorn ett tag, sen gick jag ut i stallet.
Tog in Delfi och borstade henne, sen gick jag med henne i grimma och grimskaft en liten runda på asfalt.
Nu undrar ni säkert varför, och det är för att hennes framsko är lös, igen , så vi ska åka till hovslagaren imorgon så att han kan fixa det. Jäkla skor -.-
När jag och Delfi kom tillbaka så släppte jag ut henne, mockade till Dessie & Delfi, fyllde på vatten i deras vattenhinkar och sist men inte minst sopade stallgången :) Känner mig rätt duktig om man få säga det själv (a) :p
Sen när jag var färdig gick jag in och bytte om, sen satt jag mig här :)
Och alldelles strax så ska mamma och jag köra till Jeppes skola i Svalöv, och lämna lite grejer till han, för han ska bo på internat där, eller vad man säger :)
Tar kameran med !
Här kommer iaf 1 bild från idag (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0