Skola Imorgon

Hej!
Hängde med mamma & mormor upp på maxi! Hade ändå inget annat att göra.. Och när vi hade handlat körde vi och lämnade fika till Jeppe, han körde traktor på någon åker. Sen körde vi hem till mormor o morfar och tog en fika :) Sen körde mormor mig och mamma hem, så mormor stannade och just nu står dem och grejar i köket :p

Skola imorgon dårå. På ett sätt ska det bli kul, eftersom det är nytt och sånt. Men på ett annat så ska det bli tråkigt, att gå upp tidigt på morgonen och göra läxa, prov m.m . Menmen, ska bli skönt att komma in i rätt rutiner igen ;) Och från och med nu, ska jag lägga ut en bild i varje inlägg, blir roligare att läsa då, på något sätt :)
Puss !
Får bli en bild på mig och bästavän, för jag saknar henne så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0