Ridning Med Grimma & Grimskaft

Hejsvej.
Klockan är över ett nu. Kanske ska gå och lägga mig snart, haha.
Inte för att jag måste men vill inte vakna vid 14.00 imorgon om man säger så :p
Men efter att jag skrev här innan gick vi ut i stallet med mamma :)
Vi borrade upp krubborna och vattenhinkarna och så, så nu ör det gjort ;)
Det som ska fixas nu är bara en spegel och nätdörrar + nät till fönsterna.
Det är för att svalorna inte ska flyga in och bajsa ner hela stallet ..
Sen körde vi till hästarna. Och där stannade vi en stund. Vi borstade dem och så, sen red jag och wilma våra pollar med grimma och grimskaft. Det är grymt kul :) Hade galopperat om jag hade fått igång latmasken. Men det fick jag ju inte ... haha ! Men några travsteg blev det iallafall :) Sen tränade jag henne lite från mark. Det gick väl inte sådär jättebra, men ja :) Får väl öva mer på det när dem har kommit hem :)
Sen tog vi på henne munkorgen, så att hon inte ska få för mycket gräs i sig så hon blir sjuk :'(
Och när vi körde hem släppte vi av bästavän hemma hos henne ;)
Och när mamma och jag kom hem gick jag direkt in i duschen. Sen satt jag mig här :)
Och mamma och jag har beställt lite grejer från Börjes i Tingsryd :) Beställde ett par skor till wilma också, som vi beställde till mig med ;) Ett par Release , som jag har lagt upp bild på här innan :)
Men nu ska jag gå och nanna, gäspar lite mycket känner jag :p
Godnatt :*
Release Ridskor = 218 ;- (Börjes i Tingsryd)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0