Release

hellu bloggen !
ca efter lunchtid ska jag, therese & pia rida ut en sväng !
de är ju så fint väder :d
och i gårkväll beställde pia ett par ridskor till mig , för de skulle ändå beställa
massa andra saker , men de kommer bild på dem där nere :)
& idag så vakna jag något vid 7 för pappa skulle till jobbet så jag vakna av de men
efter de somna jag om till 9.30 och efter de somna jag om till 9.55 men jag låg
kvar i sängen och titta i en tining och sen gick jag upp & åt.
och sen efter de satt jag mig här och läste på kenzas blogg :www.kenzas.se
så nu chattar jag med therese och lysnnar på musik (h)
puss!
skorna på bild , hiss eller diss ?

Kommentarer
Postat av: cahrlotte

2010-08-10 @ 15:18:02
Postat av: charlotte

hyr ni in era ponnyer i något stall eller någon av er har eget?:)

hur långa e ni?:D

2010-08-10 @ 15:18:49
URL: http://barachalle.bloggplatsen.se
Postat av: erika

snygga skor :) <3

2010-08-11 @ 23:49:16
URL: http://deevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0