Najs Dag

Hej!
Hade sovmorgon till klockan 09:00 idag :D
Sen var jag i skolan till 14:15 :)
Sen när jag kom hem gick jag ut med hunden och sen kom Wilma hit <3
Vi gick ut i stallet och mockade, sen red Wilma Dessie, jag fotade.
Sen gick jag en liten runda med Delfi idag igen, och då fotade Wilma :D
Och det blev inget med att köra till vår hovslagare idag, han kommer imorgon klockan 12:00 istället :)
.
Sen när vi var färdiga i stallet gick vi in och åt, satt oss vid datan ett tag.
Sen körde vi till Örs och tittade på ''hoppträning'' :)
Släppte sedan av Wilma hemma hos henne :(
.
När vi kom hem gick jag upp och duschade, riktigt skönt!
Sen satt jag mig här, hade egentligen planerat att titta på ''Fångarna På Fortet'' här på datan.
Men jag känner att mina ögon aldrig kommer att orka det, ska istället lägga mig på sängen och läsa lite, sen sova!  ''Riktiga'' lektioner i skolan imorgon. Alltså menar jag att vi ska följa vårt schema.
Aja. Men här får ni lite bilder på mig & Delfi från idag :
älskar denna, så fint ljuse! delfi kunde dock tagit fram öronen :P

här får hon goodis :D

gågågå!

ännu mera gå!

jag hjärta dig!

du är underbar!

haha, du är för söt!

tack för att du ville fota oss Wilma <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0