Mys I Stallet

Hej bloggen :D
Nu är hästarna hemma i sitt fina stall :D
Har saknat dem något otroligt.
Så nu kommer jag och Wilma spendera typ all vår tid i stallet ^^
Ni anar inte hur mycket vi har längtat (:
Vi borstade dem nu när dem kom hem :)
Så mysigt såå :D
Men mot slutet så blev Delfi jättetrött, och då menar jag verkligen JÄTTETRÖTT! :O
Hon stod tillochmed och blundade ett tag, sötnosen då :')
Blir antagligen en mysig runda imorgon om det blir bra väder :)
Ja, sen när vi hade sagt godnatt till alla pollarna så gick jag,mamma och Gibson med Wilma en bit, för hon skulle möta sin mamma ;)
Annars har jag inte gjort mycket mer idag, men det kommer ju en ny dag imorgon.
Och den kommer att spenderas i stallet :D:D
Men nu ska jag vara lite social på msn, ciao! ;)
Visst blev hon fin i sitt ludd? :D
Myyys <3

Kommentarer
Postat av: cecilia

naw söt :D

2010-08-14 @ 11:23:40
URL: http://cesilija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0