morsning korsning ^^

tjatja!
sitter ute i vårt uterum och sitter vid min älskade dator och bl.a snackar med bästavän på msn :)
ska va med henne sen, (tror jag) , iaf så vill jag det :)
ska höra med henne sen när jag har skrivit färdigt här ;)
ja, vaknade ca kvart i tio. ganska tidigt. sen gick jag ner och åt frukost. 2 mackor och lite gröt :)
mums :D
och sen gick jag ut i trädgården och busade lite med Gibson ^^
Han fick hoppa lite hinder :D
duktig kille :P
ja, sen satt jag mig här och bara tog det lugnt, ville inte ringa till wilma, ifall att hon sov :p
men sen så loggade hon in här ;)
och senare ikväll kanske vi ska till stranden med Gibson :)
isåfall tar jag såklart kameran med ;D
men nu ska jag fortsätta att snacka med wilma <3
ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0