MIN SÖTNOS SOVER HOS MIG INATT !

tjena alla !
sitter här med bästavän med en dator i knät !
hon ska sova här inatt , och imorron blir de mys :D
och vi ska va uppe till 3.00 minst har vi skakat hand på.
menmen , innan idag så red jag .. therese red inte utan hon fota
mig :)
så ni får en bild med massa bilder i från idag där nere :')
och dagen mat :pannkakor !
muums , fast jag blir mätt typ på nolltid xD
typ vid 21 så stack jag & therese ut en sväng , fast först gjorde vi v oss
för jag såg skabbig ut :(
men vi kom hem vid ca 22 och då satt vi oss här !
finns inte så mycket mer att skriva men ska ställa lite frågor här sen och då
vill jag gärna att ni svarar på de ,tack ;)
älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0