KRÄFTSKIVA , text = rörig

hej !
vakna för ca 20minuter sedan :)
men jag kan berätta lite om går dagen , therese har berättat om ridnigen & de
så om ni är nyfikna läs på hennes uppdatering :D
men jag ska berätta om kräftskivan , när jag hade kommit hem från therese så hoppa
jag in i duschen och gjorde v mig  !
men när jag va klar så va nästan alla klara så då åkte vi mot lerberget för vi ska
på kräftskiva hos farmor & farfar , eller innan vi körde mot lerberget så körde vi hem till
mormor & morfar , för att jag skulle ge deras katt mat .. dem är i danmark så ja ;)
vega höll mig sällskap sålänge för mamma,moa & pappa skulle bara upp på systembolaget
och handla lite vin  (n)
men sen kom dem & hämta mig & vega och då körde vi mot lerberget :D
när vi va frammen så fick vi lite förrätt och sen blev de mat , eftersom jag & mina syskon
inte äter kräftor så fick vi annan mat , okej .. jag gillar saften i kräftan , haha !
MEN JAJA ,sen kom godiset och efter de blev de kaffe för dem som gillar de & tårta :)
och de kommer lite bilder därifrån idag eller imorgon.
men de va väl de hela , jag somnade på soffan efter de .. trött wilma :p
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0