HÄSTARNA HAR KOMMIT HEM !

i am happy !
hej försten :D
jag är glad för att hästarna är hemma, de är så mysigt !
så imorron blir de stalldag för mig & therese :)
men i kväll har vi haft gäster :lotta,fredrik,morgan + deras hund och den heter olle  (a)
LOTTA är mammas kusin :p
men isak & olle blev vänner , fast isak va ganska ettrig somfan i början men sen
lugna han ner sig , han tyckte de va kul & träffa en ny vove !
dem har dock träffats förr , en gång tror jag .. fast jätte längesen ^^,
men jaja , vi har som sagt hämtat hem hästarna och sen hade vi mys där hemma till klockan
23 ca , och efter de mötte mamma mig på cykel.
så nu är jag hemma och jag ska försöka komma i säng snart , så jag inte sover till 11 imon :)
men jag har bestämt mig för att jag ska gå upp 9.00 ca , undra hur de kommer gå :s
menmen  ,vi får se !
puss!

bilder från myskvällen med hästarna kommer här , dock bara bilder på mig & dessie <3



min kärlek till dig är obeskrivlig ,



dessie då , DU BORDE HA LITE ARAB I DIG  !



mina ord räcker inte till.



du betyder mer än något annat



finaste.
ja,de va alla . kommentera :)




Kommentarer
Postat av: cecilia

Haha söta bilder :)

2010-08-14 @ 11:23:19
URL: http://cesilija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0