EN TRÖTT WILMA SKRIVER OM SIN DAG

hej :'D
grus i ögonen här ja :p
men nu ska jag skriva lite om dagen , och vi kan börja med att jag gick
upp 10.40 ca , och sen åt jag & gjorde v mig .. kanske inte skriver exakt men
skitsamma , de är ju inget måste :'''o
men gör så gott jag kan , men vi fortsätter ;)
sen cykla jag till therese , och när jag va framme gick vi direkt ner och bytte om till
ridkläder och sen direkt ut i stallet.
och vi red , körde lite markarbete med lite bommar och sen galoppera vi lite
i slutet över en bom !
varm & nöjd efter  .. okej , gick inte super men jaja ? :s
sen skitta vi lite på åkern efter , myspys
sen släppte vi ut dem & gav dem hö .. och vi svampa av dem också med kallt vatten (y)
och sen mocka vi och sen kom pia hem och då hade hon med dem skorna vi hade beställt så
vi testa dem så allt va ok och de va de :D
men sen gick vi in , bytte om och sen snacka vi i sängen och sen blev de mat !
mums , och sen cykla vi hem till mig & gjorde massa där  :O:O
blandannat så hade fett roligt på en lekplats & på lite andra ställen ,kommer en video.
men therese har cyklat hem nu så nu är man liseeen , men nu ska jag se på tv/film eller sova så
ni får ha de bra , och vi höres imorgon ' och här får ni en randombild från ikv.
tjingeling





Kommentarer
Postat av: ellen

roliga bilder :)

2010-08-17 @ 20:39:09
URL: http://hestochryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0