en av dem bästa kvällarna vi har haft.

hej.
dagen har varit bäst idag , ganska bäst iaf :)
skola , och vi åt på nya ikea , de va najs (h)
och jag & therese har ridit idag & sedan gick vi en runda
med dem på stubben lite senare när de va solnedgång , mysigt var de !
dålig nyhet , jag har typ ont i halsen .. har typ aldrig haft ont i halsen , bara
lite isf så jag tror jag har ont i halsen , hehe.
eller så har de fasnat typ en rivklump i halsen :p
menmen , sånt får man leva med :'(
chattar med therese just nu om ni är nyfikna men jag ska snart gå & lägga mig så
ni får ha de bra så hörs vi  , men ni ska få dagens låt också ju '
pöss
bild från igår , faaaaail (y)

Kommentarer
Postat av: erika

haha, snygg bild ;) <3

2010-08-28 @ 20:26:27
URL: http://deevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0