Delfi Klippt!

Hej!
Förlåt för att jag inte har varit aktiv här. Men det har varit fullt upp.
I helgen sov Wilma & min kusin Emelie över här. Så då hade jag inte tid.
Och så är det skola och att rida min pålle, så det blir inte så mycket tid över här. Det får ni räkna med framöver..
Men idag efter skolan var jag med wilma ! Hos henne ;) Vi gjorde läxan och sånt. Så nu har vi ingen läxa att tänka på, skönt! :D Sen cyklade vi inom ica och handlade tuggummi, för vi får ha det på rasterna i skolan.
Sen cyklade vi vidare hem till mig och gick ut i stallet, Wilma red Dessiefisen i hagen, sen blev klockan jättemycket, så wilma var tvungen att cykla hem :( Då skrittade mamma och jag ut på åkern och red där. Men det gick inte så bra för det hade hunnit bli kolmörkt innan vi hade kommit ut där :p
Menmen, för rida där imon igen, då går det nog mycket bättre x')
Men nu ska jag titta på ''Fångarna På Fortet'', igen. Sen ska jag packa min gympaväska och sedan sova ;)
Så jag säger godnatt nu: Godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0