utflykt med skolan

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
nu måste jag skriva av mig för jag har typ , inte ett skit att göra :(
blir om dagen först och sedan om min kväll & lite annat ;)
jaja, min dag börja med att jag vakna 7 och jag va trött som fan ska ni veta ^^
och sen gjorde jag v mig till en utflykt med hela jävla kappa , då vår enhet !
vi åkte buss från ödåkra till rydebäck och sen gick vi från rydebäck till rå och sedan tog.
undertiden va de olika uppdrag , och de va jag , amanda, emillia , david & marielle .. alla namn kanske
inte är korrekta men skitsamma .. som va i en grupp tillsammans :D
de gick sådär :(
sånt får man ta , och sen kom bussen & hämta oss vid 14 tror jag och sen hem direkt !
och där efter så satt jag vid datorn  , chilla & titta på film (y)
senare tog jag & moa foto , "höstfoto" kan man nog säga :)
så ni får 3-5 bilder här på bloggen snart.
MIN KVÄLL :
datorn
tv
läsa
sova
_________________________________________________________________________________________
red inte idag ,blir i morgon ist för jag va verkligen inte på bra humör , trött och sånt '
pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0