Dålig Uppdatering

Hej!
Förlåt att jaa inte har uppdaterat på länge.
Men det är för att när jag har skrivit en lång text som jag ska publicera, så bara försvinner allt, blir så arg på de :@
Blir nog ingen film från ridningen idag heller, håller på att ladda upp den på videofy.me, men kom just på att filmen är förlång! -.-' Så jag får väl lägga upp den via youtube imorron eller något..
Men idag så kom Wilma hit ca 12.00 tror jag.
Då bytte vi om till ridkläder, as usual, sen gick vi ut i stallet och fixade lite. Tog sedan in hästarna och började borsta Dessie & Delfi (; Sen när vi hade sadlat och sånt gick vi ut och började rida. Gick lite bättre idag än vad det gjorde igår! Så det går framåt! :D
Ska rida imorgon igen när hovslagaren har varit här till Dessiefisen ;D
Hoppas att det kommer att gå bättre!
Jag & Wilma tänkte sätta fram ett litet mini-hinder, bara för skojjs skull. Kan ändå inte hoppa högre, för det för hårt underlag för det ..
Ja, sen när vi hade ridit klart så skrittade vi ut en sväng på stubben, istället för att bara skritta i paddocken.
När vi kom hem igen, så tog vi av sadlar och sånt och sen släppte vi ut allihopa och gav dem lunch :)
Svampade sedan av dem, för dem blev lika svettiga som jag och Wilma. Blää !
Sen mockade vi till våra ponnisar, sen bytte vi vatten i vattenhinkarna, det blir så äckligt efter ett tag.
Sen kom mamma, hon hade hört inom ica påväg hem från sitt jobb, för att hämta paket från Börjes I Tingsryd :)
I paketet låg 2 par Release Ridskor till mig och Wilma :D Och 1 par plaststigbyglar till mig (kommer bilder imorgon) där låg även en saltstenshållare till Dessie, och en hjälmhängare till Wilma :) Och där låg en vattenflaska till kaninerna och schampo till hästarna :)
Sen så cyklade jag och Wilma hem till henne och hade det kuligt :D
Film som vi spelade in kommer nog imorgon.
Men nu måste jag gå och lägga mig om jag ska komma upp i hyfsad till imorgon x)
Godnatt sötnosar! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0