åska,blixtrar,regn

hej !
sånt här väder tycker jag är toppen , men i bland så är de hemskt
men just idag tycker jag de passar för mig :)
för jag ska bara mysa , och therese kanske ska komma hit !
blir mys med henne då , typ lite filmer och sånt gött.
har precis kommit hem från ett kalas , och om ni är nyfikna så är de min moster ,
ja .. nästan min moster ,  som fyller år .. okej ?
hon fyller år på tisdag :D
och min syster fyller också år på tisdag (y)
jaja , isak har varit ensam hemma  .. så han har förmodligen varit rädd eftersom han
va de igår , kunde inte ha med honom för min moster är allergisk men annars hade
han fått hänga med , min prins <3
men nu ska jag mysa  , och vänta på att therese hör av sig på något sett , och en sak till
innan när jag snacka med henne så blixtra de precis så de kom något ljud i telefonen , scary scary :'O
men här får ni oredigerade bilder från kalaset :D
ja,de blev inte så många .. men ni får kommentera !
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0