9e augusti 2010

men hej !
nu ska jag uppdatera min dag och lite till :
imorse så vakna jag av att therese ringde , dum therese .. haha
nej men de va bra för annars hade jag sovit nu , nej men till 11 iaf !
och hon ringde och hörde om jag ville hänga med till en ridsportsaffär i rycketofta :D
såklart ville jag de så jag åt & gjorde v mig , min outfit i ord ; tunika & leggins & klocka.
men sen hämta dem mig & sedan körde vi dit , jag köpte enbart ett par ridstrumpor ,
och dem är bruna , man kallar dem tävlings-strumpor tror jag ?;s
men jaja , och vi köpte en glass också !
men sen körde vi till ICA och handlade lite & och sen så jag en skylt de de stod om borttappade
nyklar och mina är borta så jag chansa på att de va mina men de va de inte , sur blev jag .. eller
typ besviken till tuuuuuuuuuusen :(
får leta vidare  , känns som jag aldrig kommer hitta dem -.-
menmen så är de bara (n)
efter de körde vi hem & bytte om och sedan ut i stallet och fortsätta med sadelkammaren !
och vi fastna bland alla tränsen så vi hann inte så mycket fören pia skulle in och laga mat ,så vi fick fortsätta
när vi hade ätit och nu har vi ätit så snart ska vi ut igen :D
de va nog de jag ville skriva, om de är någon som har tips om vad jag kan skriva om så släng en kommentar ;)
puss!
LINEDANCE-TÄVLING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0