020810

tjohej mina vackra läsare även om jag inte sätt alla.
jag och therese sitter här vid våra älskade datorer och chillar somvanligt !
men hon ska strax hem :'/<3
men idag så har vi varit hos hästarna & sedan på väla som jag uppdatera ..
jag köpte inget , bara therese men bara en tröja , en svart (;
och vi har hälsat på mormor & morfar och då blev de lite fika där , lyx (y)
och vi har cyklat runder lite i vila ÖDÅKRA , hah :p
så sen när hon ska hem ska hon få med sig min mobil så ska jag ha mammas
för jag & mammsen sms:ar gratis så då blir de ju lika gratis för mig & therese :D
jaja, jag ska knarka vidare på musiken nudå  .. heisvej (6)
älska bilden , mycke mycke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0