men hej !

.. imorse gjorde jag v mig och åt och sen cykla jag till katten " Fia som hon heter " och där gav jag henne mat
och titta på tv med henne , de är så mysigt .. ja .. den katten är finast i värdelen  , jag älskar dig !
men efter de hämta mamma , pappa & vega mig där och då körde vi till lund först och åt på burger king
och sedan mot malmö och där gick vi på de stora IKEA och handla en massa snygga saker
till mitt rum :D     och klockan sprang iväg så efter de körde vi till FIA och där stanna jag & vega och
sen skulle pappsen möta oss med cykel så fick vi inte ut Fia så men tillsist kom hon ut på något konstigt sätt ? :p
men precis då kom pappa  , så vi cykla hem & vega åkte där bak på cyklen :)
men när vi kom hem så fika vi och sånt så nu har jag bara satt mig här och nu ska jag se film med familjen
och den heter : SNABBA CASH
jag har hört att den ska vara bra men vi får väl se !
så annars blir de väl att fixa vidare på rummet imon och sticka till Fia igen  , och bara en sak till ..
jag saknar min mormor & morfar något enormt <3
OCH DEM KOMMER HEM PÅ SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNDAG , ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKA SOM FAN  :D


snabba cash  !



Kommentarer
Postat av: Johanna

ska oxå se den idag :)

2010-07-30 @ 22:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0