VÄLA !

hejsan svejsan !
nu sitter jag här igen och lyssnar på musik och chattar med bästa :)
pratade precis med henne i telen också ;)
vi tänkte ju lägga ut en video igår, men det gick ju inte för det tar
några dagar innan man kan använda videofy :thumbdown:
men ja, så äre.
men nu så tänkte jag tipsa några låtar till er :
sean banan - skaka rumpa
hey, soul sister - train
lena - satellite
rihanna - hard
✌♥

men snart så ska jag göra v mig, för mamma och jag ska upp på
väla och köpa skolavslutningsklänning somsagt :) och om ni vill se
hur den ser ut sen , så måste ni kika in här lite senare igen :rolleyes:
kommer lägga ut bild på den nämligen ! ;P
nej, nu ska jag fortsätta att prata md wilma på msn <3
p&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0