whi :D

whi först dagen på sommarlovet & de va underbart väder !
men idag så stack jag hem till therese och sen så gick vi ut i stallet och gjorde
detta : mocka , red , beta hästarna & tog sammtidigt foto :)
och sen efter de åt vi & sen cykla vi hem till mig och då satt vi oss vid datorn .
sen så gick vi ti tjollen och köpte goodis och efter de kom jag på att vi skulle gå hem till
hennes mormor & morfar och bada i deras pool så vi gjorde de .. de var 18*gr.
men vi bada ändå :P
och där grilla vi också , lyx !
men sen gick vi hem till mig igen ooch sen så och då va de mat här så vi åt lite här också ,
man åt för att de var gott :D
och resten av kvällen tillbringa man med vega och fortfarande med therese <3
therese åkte hem precis så nu sitter man i soffan och chillar.
var allt , p&k
bilder från idag  :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0