massa foto.

halluee  , <3
blev inget bad idag för therese ville inte ,  lilla feggis :P
haha  , nej bara skoja  .. var faktiskt ganska kallt i både pool & luft ! :(
men kanske blir imorgon eller på onsdag eller någon annan dag  :D
aja , vi har varit med vega  ' hade skitkuul :)
och vi tog massa foto , så de kommer några här på blooggisen  :p
men för ett tag sedan stack therese hem , men vi hann äta & så !
och jag vill ha tips vad jag ska skriva om på här på bloggen och på ,
vad är intresant för er ?    ni avgör själv .. nu har ni ju chansen ;)
snart ska jag chatta med emme & therese i grupp på msn ,
gjorde de igår och de nice (h)
var väl allt  , men nu ska jag gå & hämta drika och choklad  ;$
p&k
bilder kommer här .. och visa bjuder jag på & på den sista bilden ser jag efterbliven ut , haha ! :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0