TACK FÖR DAGEN BÄSTAVÄN !

hej !
nu har wilma åkt hem :'( tradigt men sant. men vi har iaf haft 7kt roligt idag , iaf jag :)
en massa drama och lite bråk med vissa här och där. men ja, det får man räkna med :p
men somsagt har det varit en väldigt bra dag och jag lovar att denna dagen kommer att
vara en av våra största minnen tillsammans :D
haha. menjo! :blush:
just nu så har wilma loggar in hemma hos henne, så nu har jag, wilma och emelie en konversion
tillsammans , och vi har kul :D
ja, och imorgon så blir det att köpa skolavslutningsklänning ;)
man ligger lite i sista sekunden , men vafan ! ;p
det finns nog ngt kvar åt mig och wilma för hon ska också köpa skolavslutningsklänning :)
det var allt för denna dagen, om inte wilma skriver ngt mer sen dock.
p&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0