stek väder :D

hejhej!
idag har det varit värsta sommarvärmen :D
äntligen så har den kommit :D
i morse när jag vaknade så åt jag frukost och sånt somvanligt :)
sen körde jag och mamma ut till ett bete i kropp där cia skulle släppa sina hästar på bete :)
så där satt vi utanför hagen och tittade lite på dom, sen körde vi hem till cia och fikade :)
sen körde jag och mamma hem :) då duschade vi hästarna :D det var på tiden :p
så nu är dem rena och fina :)
sen så släppte vi hästarna i en hage som vi har gjort i skogen intill oss :)
så där gick dem och mysade och åt i ca 2 timmar ;)
sen så åt vi grillspett med pommes , mums mums :)
sen var det marshmellows* till efterrätt ;)
fasst det tog åratal att få lite värme på dom eller vad man ska säga :p
men nu har jag precis kommit hem från wilma :)
eftersom hon kom hem nu idag så ville vi träffas en snabbis <3
hon visade lite bilder därifrån och så :)
ja, det var typ allt :) bilder finns på bdb: delfii ;)
p&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0