sömnig.

hej!
sitter här i min säng och kan inte sova.
äe inte trött än, men jag kommer nig bli det snart *gäsp*
annars så har min dag inte varit så speciell,
men har då varit med willepille. det är ju alltid kul :D
vi har legat ute i solen och sånt mys.
sen så gick vi in och grejade lite på movie maker.
det är sjukt kul, men man kan få lite damp på de ibland.
- ''hhkmmm, wilma...''
hahahah :D:D
sen så brände vi ner massa låtar på en skiva som vi ska
ha i stallet. och såklart så använde vi den idag, både när
vi bortsade dem och mocka och så och när vi red :D
det kommer nog bli fler skivor som ska ut där den tror jag :P
men imorron så ska jag och wilma hänga med till mammas jobb.
och till er som inte visste det så jobbar hon på ett dagis.
så jag och wilma ska hänga med där, ska faktiskt bli kul :)
dem ska ha sån midsommarfest och sånt. så ska vi klä
midsommarstången, thi :P
men nu ska jag försöka sova. godnatt :)
p&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0