SKOLAVSLUTNING 2010 !

hej ! :D
jag är glad ! , sommarlov nu ju :D:D:D:D
det finns typ inget härligare än det ! :P
nu väntar jag på att wilma ska komma <3
vi ska sitta vid datan och sånt najs, för det är ju
ändå pisseväder ute :thumbdown:
men nu tänkte jag bjuda er på lite bilder från idag.
en bild från skolavslutningen och lite ifrån när vi var
i stan' sen och käka och när vi var i sofiero och åt glass :thumbup:
äntligen sommarlov ! bilden är tagen efter allt där ute typ :)
inne i stan :)
sen käkade vi på Asia Kock , riktigt gott :thumbup:
någon grej vid hamnen typ .
vet inte så mycket om den, men en sak vet jag : den är med i hd :p
fiskmås, i think xD
där var många flaggor, men sveriges är inte med på bild tyvvär :p
dunkers :)
bilden är tagen i bilen påväg till sofiero, därför speglar det sig lite ;)
även denna är tagen ifrån bilen :)
ja, sen var vi framme vid Sofiero Kiosken :)
p&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0